جستجو

فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات نوروساینس

فروشگاه اینترنتی تخصصی نوروکالا، مفتخر است کار خود را از تاریخ ۲۱ دی ۱۳۹۹ با هدف ارتقا سلامت روان و آگاهی در حوزه علوم اعصاب، علوم شناختی و روان‌شناسی آغاز نمود. تا گامی هر چند کوچک در بهبود و رشد بهداشت روان، مردم عزیز سرزمین ایران بردارد.

از آن جایی که ما در حوزه کالاهای تخصصی نوروساینس، به طور جدی شاهد ضعف‌های فراوانی در دسترسی آسان و ارزان و همچنین گردآوری شده در یک بستر واحد برای پزشکان، متخصصین، محققین، دانشجویان و… بودیم. علاوه بر این اطلاعات و آگاهی در زمینه علوم اعصاب و  علوم شناختی در بین مردم جامعه و در بستر اینترنت بسیار محدود و نوپا و بعضاً ناقص و یا ناکافی است.

تصمیم بر آن گرفتیم تا به این خلأ موجود در بین جامعه و بستر فضای آنلاین که در سال‌های آتی نیز بیشتر و بیشتر نمود پیدا خواهد کرد، پرداخته و این مشکل را مرتفع سازیم. باشد که در این امر مهم موفق بوده و بتوانیم رضایت شما مردم عزیز را فراهم آوریم.

هدف ما از راه‌اندازی این وب‌سایت کمک به پیشرفت و آسان کردن دسترسی شما عزیزان به محصولات نوروساینس است. تا با ایجاد بستری آنلاین متخصصان، پژوهشگران، درمانگران، دانشجویان، بیماران و افرادی که به ارتقا و پیشرفت خود می‌اندیشند، در هر نقطه از ایران زمین که هستند به محصولات این حوزه به سهولت دسترسی داشته باشند.

که این مهم در حال حاضر به سادگی برای شهرستان‌های کوچک و نقاط دور از تهران امکان‌پذیر نیست. البته می‌توان گفت در بسیاری از مناطق ایران همچنان مردم و درمانگران در زمینه محصولات جدید “شناختی” و روش‌های نوین درمانی اطلاعات چندانی نداشته و همچنان پروسه درمان به همان روش‌های سنتی و قدیمی محدود است.

در این راستا وب‌سایت نوروکالا کار خود را با ارائه جدیدترین محصولات حوزه علوم اعصاب و علوم شناختی به همراه توضیحات کاملی برای هر محصول، از  ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۹ به صورت رسمی آغاز کرده و اهداف زیر را در چشم‌انداز آینده برای خود تعریف نموده است:

  • جمع‌آوری اطلاعات و معرفی صحیح محصولات حوزه علوم شناختی و علوم اعصاب
  • دسترسی آنلاین و سریع دانشجویان و محققان به جدیدترین مقالات و کتب حوزه علوم شناختی و علوم اعصاب
  • تولید محتوا و توسعه اطلاعات، برای افزایش آگاهی عموم مردم در حوزه نوروساینس
  • جمع‌آوری محصولات حوزه نوروساینس در یک بستر واحد
  • ایجاد بستر مناسب برای شفاف‌ سازی و مقایسه محصولات شرکت‌های مختلف
  • شفاف سازی قیمت‌های شرکت‌های مختلف تولید کننده و وارد کننده داخلی و خارجی
  • حمایت از کالای ساخت ایران

امید است فروشگاه تخصصی نوروکالا، بتواند به اهدافی که برای خود تعریف نموده به زودی دست یافته و بی‌شک یاری شما برای نیل به این اهداف بسیار مؤثر و برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید